22.9.09

Daraldıkça daraldı dünya..


Düşmüşüm sanki en derin kuyulara.
Daraldıkça daraldı dünya.

Alt üst olmuş sanki rüyalarım
Kelimeler anlatmaz heveslerimi.

En güzel niyetlerim ateşe çıkmış
Meğer dünya zaten satılıkmış.

İnsanlar talan etmiş
Yalan söylemiş.
Sırt dönmüş.

Binlerce kırbaçla geri gelmiş dünya
Sırıta sırıta..
Sırtına sırtına insanın...

Korkulan olmuş.
İnsan ölmüş.
Batı nefsi tahta çıkarmış.
Doğu öldürmüş.
Kaymağı kim yemiş?

Kuyulardayım Yusuf.
Alınıp satılmış sanki ruhum.
Allanıp pullanmış sanki vücudum.
Batılı biri gelmiş almış beni.
Kandırmış Mısır ın hülyasıyla.

Osmanlı demiş,
Selçuklu demiş şöyle yaşardı.

Ee nasıldı asrı-saadet?

Üç katlı evler yüksek gelirmiş,
Derlermiş ki kıyamet yakın,
Evler yükseldikçe yükseldi.

Ağzıma vermişler şekeri,
Ezmişimde ezmişim.

Bir tatlı muhabet ki
Kalkmaz gelmez içimden.

Girdapalar oluştu ruhumda.
En kötü düşler girivermiş şuuruma.

Ey Süleyman,
Nasıl analdın rüzgarın dilini?
Nasıl kurtardın yürekleri girdaplardan?
Nasıl haklı çıktın Davut dan?

Zindana giden yollarda yürür gibiyim.
Umudum yok gibi.
Karanlıklar basmış sanki dünyamı.
Aydınlık yok.

Zindanda da ölebilir insan
Yatağında da.

Güzel düşlerde görebilir rüyasında.
Güzel de yaşayabilr kendince.

Şuurunu da kaybedebilir
Yüreğinide.

Şuur da düzelir
Yürek de.

Fetih başlar yüreğimde.

Romayı görmeyebilr insan,
İstanbulu da.
Üzülmem bunları görmeyince.

Ama yabancıysam bir ayete,
Görememişsem seni ey Ayet
Göster kendini.
Pişman ettirme beni.
Sevdir kendini.

Kıyamda durabilir insan,
Rüku da yapabilr, secde de.
Fıkıh beş vakit namazı kıl der.
Yürek kıyamda değilse,
Zihin rükuya varmamışsa
Şuur secde etmez elbet.

Ya Vedud.
Önümü nur eyle.
Arkamı nur eyle.

Zihnimi,kalbimi,şuurumu temizle.
Dünyayı al kalbimden.
Perçemimden yakalama beni.
Ne yak, ne de üz beni.

Bizi bize bırakma.

Bizi nefsimizin aldatmasına bırakma.

Bizi karartma Allah ım.
Yüzümüzü kara çıkartma.
Her türlü karalıktan uzak et.

Ya sin.
Ey insan.

İkra.

Kendi bildğini değil
İnsanı sevgiden yaratan Rabbinin adıyla oku!

Ya Rab.
Aydınlığa çıkart.

Ya Rab,
Bizi batının eline bırakma.
Bizi batılın eline bırakma.

Bırak beni vahyin eline,
Yoğursun beni .
İnşa etsin hayatımı.
Şuurumu.
Zihnimi.
Kelimelerimi.

Musa mı göster
Harun umu buldur bana.
Bağrından çıkan tertemiz elle ellesin bağrımı,
Peygamberin Ömer in yüreğini ellemesi gibi.

Ebu Hanife gibi giydir beni.
Malik gibi sünnete uydur.
Hanbel gibi öğrenen eyle.
Şafi gibi söyleyen eyle. (R.A)

Elimi nur eyle.
Gözümü nur eyle.

Zihnimi secde ettir ayetlerine.

Gider sıkıntımı.

Buldur bana İsa mı.
Yükseleyim göklere.
Öğrendikçe amel edeyim.
Beni Havarilerinden eyle.

Beni bana bırakma.